Budimir, A. (2022). Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449
Budimir, Antea. "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449
Budimir, Antea. "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449
Budimir, A. (2022). 'Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449
Budimir A. Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449
A. Budimir, "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449