Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jagodić, A. (2016). Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511330
Jagodić, Anja. "Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511330
Jagodić, Anja. "Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511330
Jagodić, A. (2016). 'Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511330
Jagodić A. Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511330
A. Jagodić, "Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511330