Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za ekonomiku poduzeća
Citirajte ovaj rad
Ćuk, K. (2022). Važnost stvaranja osobnog brenda u poduzetništvu (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806963
Ćuk, Kristina. "Važnost stvaranja osobnog brenda u poduzetništvu." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806963
Ćuk, Kristina. "Važnost stvaranja osobnog brenda u poduzetništvu." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806963
Ćuk, K. (2022). 'Važnost stvaranja osobnog brenda u poduzetništvu', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806963
Ćuk K. Važnost stvaranja osobnog brenda u poduzetništvu [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 15.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806963
K. Ćuk, "Važnost stvaranja osobnog brenda u poduzetništvu", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806963