Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Brkljačić, L. (2022). Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:843758
Brkljačić, Leona. "Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:843758
Brkljačić, Leona. "Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:843758
Brkljačić, L. (2022). 'Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:843758
Brkljačić L. Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:843758
L. Brkljačić, "Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:843758