specijalistički diplomski stručni
UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA

Ramljak, Patricia
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za makroekonomiju i gospodarski razvoj

Citirajte ovaj rad

Ramljak, P. (2022). UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181

Ramljak, Patricia. "UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181

Ramljak, Patricia. "UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181

Ramljak, P. (2022). 'UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181

Ramljak P. UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181

P. Ramljak, "UTJECAJ MARKETINGA NA TRENDOVE U POTROŠNJI EKOLOŠKIH PROIZVODA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009181

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.