specijalistički diplomski stručni
Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju

Žagar, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Žagar, M. (2022). Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891259

Žagar, Martina. "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891259

Žagar, Martina. "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891259

Žagar, M. (2022). 'Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891259

Žagar M. Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 24.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891259

M. Žagar, "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:891259

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.