prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode

Bosiljevac, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bosiljevac, K. (2022). Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:609552

Bosiljevac, Katarina. "Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:609552

Bosiljevac, Katarina. "Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:609552

Bosiljevac, K. (2022). 'Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:609552

Bosiljevac K. Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 23.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:609552

K. Bosiljevac, "Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:609552

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.