prikaz prve stranice dokumenta Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe

Beraković, Hana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za ekonomiku poduzeća

Citirajte ovaj rad

Beraković, H. (2022). Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139

Beraković, Hana. "Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139

Beraković, Hana. "Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139

Beraković, H. (2022). 'Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139

Beraković H. Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 12.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139

H. Beraković, "Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.