Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Čengić, E. (2015). MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468
Čengić, Ena. "MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468
Čengić, Ena. "MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468
Čengić, E. (2015). 'MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468
Čengić E. MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 02.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468
E. Čengić, "MARKETING PUTEM INSTAGRAMA NA PRIMJERU MODNIH MARKI", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841468