Lekić, B. (2022). Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905
Lekić, Braslav. "Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905
Lekić, Braslav. "Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905
Lekić, B. (2022). 'Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905
Lekić B. Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905
B. Lekić, "Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:036905