Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Iličić, A. (2015). RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276
Iličić, Antonia. "RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276
Iličić, Antonia. "RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276
Iličić, A. (2015). 'RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276
Iličić A. RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276
A. Iličić, "RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:544276