Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Visintin, D. (2022). Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677
Visintin, Deny. "Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677
Visintin, Deny. "Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677
Visintin, D. (2022). 'Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677
Visintin D. Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 11.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677
D. Visintin, "Utjecaj informativnih emisija na izbor prodavaonice", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:923677