Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kramarić, V. (2022). Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502
Kramarić, Valentina. "Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502
Kramarić, Valentina. "Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502
Kramarić, V. (2022). 'Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502
Kramarić V. Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 14.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502
V. Kramarić, "Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502