prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj e-trgovine na kupovne navike potrošača u kategoriji bezalkoholnih pića
Rad dostupan nakon 2023-03-30
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj e-trgovine na kupovne navike potrošača u kategoriji bezalkoholnih pića

Poljančić, Antonio
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Poljančić, A. (2022). Utjecaj e-trgovine na kupovne navike potrošača u kategoriji bezalkoholnih pića (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:107850

Poljančić, Antonio. "Utjecaj e-trgovine na kupovne navike potrošača u kategoriji bezalkoholnih pića." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:107850

Poljančić, Antonio. "Utjecaj e-trgovine na kupovne navike potrošača u kategoriji bezalkoholnih pića." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:107850

Poljančić, A. (2022). 'Utjecaj e-trgovine na kupovne navike potrošača u kategoriji bezalkoholnih pića', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.02.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:107850

Poljančić A. Utjecaj e-trgovine na kupovne navike potrošača u kategoriji bezalkoholnih pića [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 05.02.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:107850

A. Poljančić, "Utjecaj e-trgovine na kupovne navike potrošača u kategoriji bezalkoholnih pića", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:107850

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.