Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Buzatović, B. (2022). Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298411
Buzatović, Borna. "Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298411
Buzatović, Borna. "Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298411
Buzatović, B. (2022). 'Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298411
Buzatović B. Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298411
B. Buzatović, "Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298411