Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Gojković, M. (2022). Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341
Gojković, Maja. "Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341
Gojković, Maja. "Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341
Gojković, M. (2022). 'Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341
Gojković M. Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341
M. Gojković, "Uloga digitalnog marketinga u poslovanju turoperatora", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742341