Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bokun, V. (2022). Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879
Bokun, Valentina. "Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879
Bokun, Valentina. "Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879
Bokun, V. (2022). 'Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879
Bokun V. Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879
V. Bokun, "Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:840879