Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Jukić, A. (2022). SUVREMENI MARKETINŠKI PRISTUPI I ALATI U KULTURNOM TURIZMU NA PRIMJERU GRADA DUBROVNIKA (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:768678
Jukić, Ana. "SUVREMENI MARKETINŠKI PRISTUPI I ALATI U KULTURNOM TURIZMU NA PRIMJERU GRADA DUBROVNIKA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:768678
Jukić, Ana. "SUVREMENI MARKETINŠKI PRISTUPI I ALATI U KULTURNOM TURIZMU NA PRIMJERU GRADA DUBROVNIKA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:768678
Jukić, A. (2022). 'SUVREMENI MARKETINŠKI PRISTUPI I ALATI U KULTURNOM TURIZMU NA PRIMJERU GRADA DUBROVNIKA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:768678
Jukić A. SUVREMENI MARKETINŠKI PRISTUPI I ALATI U KULTURNOM TURIZMU NA PRIMJERU GRADA DUBROVNIKA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:768678
A. Jukić, "SUVREMENI MARKETINŠKI PRISTUPI I ALATI U KULTURNOM TURIZMU NA PRIMJERU GRADA DUBROVNIKA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:768678