prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća

Bakić, Jelena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bakić, J. (2022). Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851662

Bakić, Jelena. "Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851662

Bakić, Jelena. "Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851662

Bakić, J. (2022). 'Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851662

Bakić J. Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 16.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851662

J. Bakić, "Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851662

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.