Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za makroekonomiju i gospodarski razvoj
Citirajte ovaj rad
Matanovac, M. (2022). Marketing ekoloških prehrambenih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:879923
Matanovac, Matea. "Marketing ekoloških prehrambenih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:879923
Matanovac, Matea. "Marketing ekoloških prehrambenih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:879923
Matanovac, M. (2022). 'Marketing ekoloških prehrambenih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:879923
Matanovac M. Marketing ekoloških prehrambenih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:879923
M. Matanovac, "Marketing ekoloških prehrambenih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:879923