Marković, P. (2022). Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034491
Marković, Petra. "Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034491
Marković, Petra. "Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034491
Marković, P. (2022). 'Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034491
Marković P. Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034491
P. Marković, "Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034491