Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kršul, L. (2015). ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938
Kršul, Lana. "ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938
Kršul, Lana. "ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938
Kršul, L. (2015). 'ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938
Kršul L. ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938
L. Kršul, "ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938