završni rad
ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU

Lana Kršul (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Kršul, L. (2015). ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938

Kršul, Lana. "ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938

Kršul, Lana. "ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938

Kršul, L. (2015). 'ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938

Kršul L. ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 20.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938

L. Kršul, "ETIČKA PITANJA U OGLAŠAVANJU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193938