Lovrić, M. (2022). Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292
Lovrić, Marija. "Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292
Lovrić, Marija. "Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292
Lovrić, M. (2022). 'Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292
Lovrić M. Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292
M. Lovrić, "Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292