Meštrović, A. (2015). VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454
Meštrović, Antonija. "VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454
Meštrović, Antonija. "VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454
Meštrović, A. (2015). 'VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454
Meštrović A. VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454
A. Meštrović, "VAŽNOST MARKETINGA ZA HOTELSKO POSLOVANJE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:296454