Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Hrastinski, L. (2022). Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931
Hrastinski, Lucija. "Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931
Hrastinski, Lucija. "Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931
Hrastinski, L. (2022). 'Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931
Hrastinski L. Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931
L. Hrastinski, "Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931