prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka

Hrastinski, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Hrastinski, L. (2022). Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931

Hrastinski, Lucija. "Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931

Hrastinski, Lucija. "Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931

Hrastinski, L. (2022). 'Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931

Hrastinski L. Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931

L. Hrastinski, "Utjecaj događaja na TV na izbor prodavaonice dječjih igračaka", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:166931

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.