Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Jović, K. (2023). Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668
Jović, Katarina. "Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668
Jović, Katarina. "Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668
Jović, K. (2023). 'Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668
Jović K. Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668
K. Jović, "Utjecaj online recenzija na reputaciju i poslovne rezultate poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:621668