Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Ernjaković, T. (2023). Consumer awareness of Pop-up Retail in Croatia (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882362
Ernjaković, Talia. "Consumer awareness of Pop-up Retail in Croatia." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882362
Ernjaković, Talia. "Consumer awareness of Pop-up Retail in Croatia." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882362
Ernjaković, T. (2023). 'Consumer awareness of Pop-up Retail in Croatia', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882362
Ernjaković T. Consumer awareness of Pop-up Retail in Croatia [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 28.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882362
T. Ernjaković, "Consumer awareness of Pop-up Retail in Croatia", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:882362