prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca

Perković, Valentina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Perković, V. (2023). Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935

Perković, Valentina. "Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935

Perković, Valentina. "Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935

Perković, V. (2023). 'Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935

Perković V. Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 21.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935

V. Perković, "Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.