Perković, V. (2023). Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935
Perković, Valentina. "Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935
Perković, Valentina. "Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935
Perković, V. (2023). 'Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935
Perković V. Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 13.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935
V. Perković, "Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:842935