Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Glasnović, J. (2024). Stavovi pripadnika generacije Z o prevarama u digitalnom okruženju (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:546715
Glasnović, Josip. "Stavovi pripadnika generacije Z o prevarama u digitalnom okruženju." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:546715
Glasnović, Josip. "Stavovi pripadnika generacije Z o prevarama u digitalnom okruženju." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:546715
Glasnović, J. (2024). 'Stavovi pripadnika generacije Z o prevarama u digitalnom okruženju', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:546715
Glasnović J. Stavovi pripadnika generacije Z o prevarama u digitalnom okruženju [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:546715
J. Glasnović, "Stavovi pripadnika generacije Z o prevarama u digitalnom okruženju", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:546715