Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Salajster, L. (2024). Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055
Salajster, Lana. "Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055
Salajster, Lana. "Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055
Salajster, L. (2024). 'Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055
Salajster L. Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055
L. Salajster, "Važnost društvenih mreža za tržišnu prepoznatljivost i poboljšanje prodaje franšiznih poduzeća brze hrane", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:582055