Vodopija, P. (2024). Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446
Vodopija, Patricia. "Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446
Vodopija, Patricia. "Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446
Vodopija, P. (2024). 'Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446
Vodopija P. Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446
P. Vodopija, "Stav generacija Z prema oglašavanju na društvenim medijima putem utjecajnih osoba u odnosu na oglase u tradicionalnim medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:821446