Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Arapović, M. (2024). Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997
Arapović, Magdalena. "Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997
Arapović, Magdalena. "Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997
Arapović, M. (2024). 'Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997
Arapović M. Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997
M. Arapović, "Uloga i percepcija e-pošte u formiranju kupovnih preferencija generacije Z u Republici Hrvatskoj", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:708997