Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Harambašić, S. (2024). Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode (Doktorski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264
Harambašić, Sven. "Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264
Harambašić, Sven. "Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264
Harambašić, S. (2024). 'Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode', Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264
Harambašić S. Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode [Doktorski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264
S. Harambašić, "Percepcija autentičnosti i vrijednosti digitalnoga sadržaja kao preduvjet potrošačeva angažmana s digitalnim sadržajem marke u industriji mode", Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:445264