Starić, B. (2015). Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828
Starić, Barbara. "Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828
Starić, Barbara. "Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828
Starić, B. (2015). 'Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828
Starić B. Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828
B. Starić, "Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144828