diplomski rad
Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija

Nikola Jelić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Jelić, N. (2015). Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, Nikola. "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, Nikola. "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, N. (2015). 'Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić N. Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

N. Jelić, "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065