Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
REPEFZG
Repozitorij radova Ekonomskog fakulteta Zagreb
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Zatraži primjerak
dokumenta
 
završni rad
20
4
KOMPARATIVNA ANALIZA ONLINE PROMOCIJE DESTINACIJE NA PRIMJERU ZAGREBA I FIRENZE
Antun Luka Milanović (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210514
Podaci o radu
Naslov
KOMPARATIVNA ANALIZA ONLINE PROMOCIJE DESTINACIJE NA PRIMJERU ZAGREBA I FIRENZE
Autor
Antun Luka Milanović
Voditelj/Mentor
Ivan Strugar
(mentor)
Sažetak rada
Glavni cilj završnog rada bio je odrediti primjenu informacijskih tehnologija i Internet marketinga koji pomaže u brendiranju destinacije te poticanju ponude i potražnje s ciljem učinkovitog upravljanja destinacijama. Kao primjeri korišteni su gradovi Zagreb i Firenza (destinacije urbanog turizma) i online promocija dvaju destinacija. Naime, destinacija je turistički organiziran i prepoznatljiv prostor, prodajna turistička jedinica, u kojoj turisti nalaze sve ponudbene kapacitete i sadržaje koji ih privlače i zadržavaju na duljem boravku. To omogućava potrošnju turista, prihode lokalnom stanovništvu i razvoj cjelokupnog gospodarstva. Jedna destinacija nije geografski određena i premda sadrži raznovrsne elemente ponude i neograničeni broj ponuđača usluga, klijenti ju česti percipiraju kao jedan proizvod/doživljaj. Stoga se turistička destinacija danas promatra kao sustav koji se sastoji od industrije proizvoda i usluga, ljudskih i prirodnih resursa, regionalne i lokalne vlasti, šire zajednice i destinacijskih menadžment poduzeća. Destinacijske menadžment kompanije nastale su zbog kompleksnosti upravljanja i potrebe za strateškim planiranjem, implementacijom strategija, praćenjem okruženja i kontrole. U radu je istaknuto kako svaka destinacija prolazi kroz životni ciklus o čemu na kraju ovisi planiranje i uspješnost spomenutih strategija.
Ključne riječi
turistička destinacija
on-line promocija
Zagreb
Firenza
upravljanje destinacijom
Naslov na drugom jeziku (engleski)
COMPARATIVE ANALYSIS OF ONLINE PROMOTIONS OF DESTINATIONS ON THE EXAMPLE OF ZAGREB AND FLORENCE
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Ustrojstvena jedinica niže razine
Katedra za informatiku
Mjesto
Zagreb
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studija
stručni
Stupanj
stručni
Naziv studijskog programa
Poslovna ekonomija
Akademski / stručni naziv
stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
bacc. oec.
Vrsta rada
završni rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2016-09-27
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja rada
Napomena
Sažetak preuzet iz Zaključka rada. Ključne riječi dodijelio knjižničar.
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:210514
Pohranio
Ivana Bacan