Naslov | Pregled i komparativna analiza masovnih otvorenih online tečajeva (MOOC) |
Autor | Ana Mažar |
Voditelj/Mentor | Mislav Ante Omazić (mentor)
|
Sažetak rada | U ovom radu napravljena je komparativna analiza značajki i funkcionalnosti tri vodeće MOOC
platforme. Kroz usporedbu pojedinih platformi po zajedničkim kriterijima, postavljeni ciljevi
rada bili su istražiti ključne parametre koji utječu na motivaciju studenata i kvalitetu
obrazovanja na MOOC platformama te na kojoj razini MOOC platforme konkuriraju
tradicionalnim metodama učenja. Parametri za usporedbu predstavljeni su različitim
značajkama i funkcionalnostima na razini pojedine platforme i pojedinih tečajeva. U radu su se
koristili sekundarni podaci različitih prijašnjih istraživanja te istraživanjem dokumentacije i
recenzija o pojedinim tečajevima. Usporedbom značajki koji su utjecali na najniže i najviše
stope završenosti tečajeva dokazano je da postoji povezanost konceptualnog modela iza
djelovanja MOOC platformi na uspješnost i utjecaj na motivaciju studenata, a time i kvalitetu
obrazovanja. Zaključci doneseni u ovom istraživanju mogu se primijeniti i na promatranje
konceptualnih modela iza tradicionalnih metoda učenja te ocjenu njihove uspješnosti. |
Ključne riječi | MOOC masovni online otvoreni tečajevi učenje na daljinu online učenje motivacija stope završenosti stope odustajanja Coursera edX Udacity |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | AN OVERVIEW AND COMPARATIVE ANALYSIS OF MASSIVE OPEN ONLINE COURSES (MOOC) |
Povjerenstvo za obranu | Mario Spremić (predsjednik povjerenstva) Božidar Jaković (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet |
Mjesto | Zagreb |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | diplomski |
Naziv studijskog programa | Poslovna ekonomija |
Akademski / stručni naziv | magistar/magistra ekonomije |
Kratica akademskog / stručnog naziva | mag. oec. |
Vrsta rada | diplomski rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2016-07-13 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | This paper compares features and functionalities of three leading MOOC platforms. Through
comparison of the common core criteria on each platform, goals of this paper were to analyse
key parameters which have an impact on participant's motivation to finish the course, given
quality of education provided by MOOC platforms and whether they can compete with
traditional education methods. Key paramerters are presented through different features and
functionalities on the platform level and on the single course level. The data used in this paper
was found by thorough theoretical research of the previous studies and by analyzing chosen
courses' reviews. By comparing features which were related with both highest and lowest
completion rates, it is concluded that there is an existing correlation between conceptual models
behind MOOC methods and their influence on ones' motivation and hence the quality of
education. The findings of this paper can also be applied on the studies of conceptual models
behind traditional methods of education and evaluation of their efficacy. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | MOOC massive online open courses distance learning online learning motivation completion rates dropout rates Coursera edX Udacity |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:306606 |
Pohranio | Davorka Jukica |