prikaz prve stranice dokumenta Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja

Žaja, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Žaja, I. (2015). Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517

Žaja, Ivana. "Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517

Žaja, Ivana. "Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517

Žaja, I. (2015). 'Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517

Žaja I. Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517

I. Žaja, "Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.