Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Martini, T. (2020). Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628
Martini, Tomislav. "Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628
Martini, Tomislav. "Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628
Martini, T. (2020). 'Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628
Martini T. Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628
T. Martini, "Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628