prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe

Martini, Tomislav
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Martini, T. (2020). Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628

Martini, Tomislav. "Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628

Martini, Tomislav. "Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628

Martini, T. (2020). 'Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628

Martini T. Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628

T. Martini, "Utjecaj razvoja e-trgovine na prodaju glazbe", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962628

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.