Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Tralić, M. (2016). Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315
Tralić, Maja. "Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315
Tralić, Maja. "Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315
Tralić, M. (2016). 'Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315
Tralić M. Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315
M. Tralić, "Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315