Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
REPEFZG
Repozitorij radova Ekonomskog fakulteta Zagreb
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Zatraži primjerak
dokumenta
 
završni rad
1660
213
MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU RELANSIRANJA ZVEČEVO MIKADO BITTER ČOKOLADE
Josipa Maković (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:522545
Podaci o radu
Naslov
MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU RELANSIRANJA ZVEČEVO MIKADO BITTER ČOKOLADE
Autor
Josipa Maković
Voditelj/Mentor
Mirko Palić
(mentor)
Sažetak rada
Marketing je proces koji ima vrlo važnu ulogu u gospodarskim subjektima budući da obuhvaća aktivnosti kojima je cilj zadovoljenje potreba i želja kupaca i potrošača. To se čini kroz aktivnosti istraživanja tržišta, definiranje ciljeva i strategija, izrade plana i programa nastupa na tržištu i kontrolu marketinga. Marketing treba u svakoj situaciji na tržištu pronaći način za otkrivanje potreba i njihovo zadovoljenje, a u skladu s mogućnostima poduzeća. Polazeći od temeljnih vrijednosti poduzeća, kao što su vizija, misija, ciljevi, politike i sl. formira se strategija marketinga. U dosadašnjem marketinškom istraživanju i praktičnom djelovanju marketera, osmišljene su različite strategije koje imaju različite ciljeve. Generičke strategije su strategija diferencijacije, niskih cijena i fokusiranja. One se mogu donositi na razini poduzeća ili na razini poslovnih jedinica, odnosno pojedinih proizvoda. Kako bi se marketinške ideje i zadaće provele u djelo, poželjno je sastaviti plan marketinga koji na sustavan način određuje i prikazuje potrebne informacije te definira aktivnosti koje se obavljaju u provedbi marketinga. Osim toga, iz planiranja se mogu izvući još mnoge koristi za poduzeće u cijelosti, djelatnike i menadžere na najvišim razinama.
Ključne riječi
marketing
marketinški plan
upravljanje marketingom
čokolada Mikado bitter
Zvečevo d.d.
Naslov na drugom jeziku (engleski)
Marketing plan in the case of the relaunch of the Zvečevo Mikado bitter chocolate
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Ustrojstvena jedinica niže razine
Katedra za marketing
Mjesto
Zagreb
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studija
stručni
Stupanj
stručni
Naziv studijskog programa
Poslovna ekonomija
Akademski / stručni naziv
stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
bacc. oec.
Vrsta rada
završni rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2016-06-14
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja rada
Napomena
Sažetak preuzet iz zaključka rada. Ključne riječi dodijelio knjižničar.
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:522545
Pohranio
Davorka Jukica