Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Knežević, T. (2021). Povezanost marke i potrošačkih navika na primjeru e-trgovine sportske opreme (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:601536
Knežević, Tomislav. "Povezanost marke i potrošačkih navika na primjeru e-trgovine sportske opreme." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:601536
Knežević, Tomislav. "Povezanost marke i potrošačkih navika na primjeru e-trgovine sportske opreme." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:601536
Knežević, T. (2021). 'Povezanost marke i potrošačkih navika na primjeru e-trgovine sportske opreme', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:601536
Knežević T. Povezanost marke i potrošačkih navika na primjeru e-trgovine sportske opreme [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 26.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:601536
T. Knežević, "Povezanost marke i potrošačkih navika na primjeru e-trgovine sportske opreme", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:601536