prikaz prve stranice dokumenta Marketing non-profit organisations based in HSA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing non-profit organisations based in HSA

Masnec, Tara
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Masnec, T. (2016). Marketing non-profit organisations based in HSA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:098635

Masnec, Tara. "Marketing non-profit organisations based in HSA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:098635

Masnec, Tara. "Marketing non-profit organisations based in HSA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:098635

Masnec, T. (2016). 'Marketing non-profit organisations based in HSA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:098635

Masnec T. Marketing non-profit organisations based in HSA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:098635

T. Masnec, "Marketing non-profit organisations based in HSA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:098635

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.