Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Pavlečić, M. (2016). Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić, M. (2016). 'Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
Pavlečić M. Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155
M. Pavlečić, "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155