Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Švađumović, T. (2015). MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ISTANBULA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:068110
Švađumović, Tina. "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ISTANBULA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:068110
Švađumović, Tina. "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ISTANBULA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:068110
Švađumović, T. (2015). 'MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ISTANBULA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:068110
Švađumović T. MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ISTANBULA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 14.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:068110
T. Švađumović, "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ISTANBULA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:068110