Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Vrbanić, M. (2023). Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267
Vrbanić, Matej. "Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267
Vrbanić, Matej. "Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267
Vrbanić, M. (2023). 'Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267
Vrbanić M. Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 20.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267
M. Vrbanić, "Percepcija potrošača o ugostiteljskim franšizama u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:277267