Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za informatiku
Citirajte ovaj rad
Kocijan, B. (2023). Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196
Kocijan, Barbara. "Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196
Kocijan, Barbara. "Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196
Kocijan, B. (2023). 'Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196
Kocijan B. Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196
B. Kocijan, "Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:511196