Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Devunić, M. (2023). Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901
Devunić, Mihael. "Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901
Devunić, Mihael. "Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901
Devunić, M. (2023). 'Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901
Devunić M. Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901
M. Devunić, "Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592901