Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bračun, S. (2023). Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690
Bračun, Sara. "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690
Bračun, Sara. "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690
Bračun, S. (2023). 'Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690
Bračun S. Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690
S. Bračun, "Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:710690