prikaz prve stranice dokumenta Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača
Rad dostupan nakon 2025-10-04
specijalistički diplomski stručni
Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača

Goluža, Marko
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Goluža, M. (2023). Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

Goluža, Marko. "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

Goluža, Marko. "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

Goluža, M. (2023). 'Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.02.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

Goluža M. Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 17.02.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

M. Goluža, "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.