Goluža, M. (2023). Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734
Goluža, Marko. "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734
Goluža, Marko. "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734
Goluža, M. (2023). 'Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734
Goluža M. Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734
M. Goluža, "Korištenje društvenih mreža za promociju proizvoda i njihov utjecaj na navike potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:457734